onsdag 11 juli 2012

Eko av ett hjärta


                                                          I min hand finns en sten
                                                                 sval som natten
                                                                  het som dagen

                                                         I mitt hjärta bor ett eko
                                                             större än mitt jag

                                                   I tomheten släpper jag min sten
                                                            lyssnar efter ekot
                                                
                                             Känner dagens hetta, nattens svalka
                                                      runga mellan själens väggar

                                         Jag lyssnar in och känner ekots mjuka röst
                                                  för dig, för dig, för dig, för dig

                                                      sen tysnad och ett svar
                                                                  För Dig


                                                                                                    Miia 2012
                                         
                
                                                  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar