måndag 27 juni 2011

Miia-smycken på sommarmarknader!



Helt obemärkt har sommarmaknadernas brådaste tid smugit sig på! Tyvärr hinner jag inte till alla sommarmarknader och hantverksmarnader som jag tänkt. Men några blir det också i år!

29.6. kl 16-20 Bennäs Hantverksmarknad

2.7. kl 11- Krombidan i Kronoby(Vid regn hittas åtminstone Miia-smycken  i gamla meijeriet 2:a vån)

9.7  Esse sommarmarknad

Samtidigt som Krombidagen 2.7 hade jag fått en inbjudan till sommartorg i Kokkola och 9.7 är det Terjärv hantverksmarknad. Så visst finns det trevliga små marknader att besöka. Kvällstorg blir det också den 20.7 i Kokkola, då med företag från Kronoby-Larsmo trakten.

Jag hoppas att Ni modigt vågar komma fram och prata.
En vit pigtittare och en vacker vit broderad duk finns det alltid på mitt bord.

Trevliga sommarupplevelser  brukar marknaderna bjuda på och trevliga pratstunder, det ser jag framemot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar