söndag 27 februari 2011

Nominering...


Fick just ett trevligt meddelande! Komigenbloggen har nominerat miia-smycken bloggen till Stylish blogger
 award. Tusen Tack! Det värmde!

Emellanåt glömmer jag varför jag skriver. Ibland tvivlar jag på det jag gör, men när någon sänder en hälsning eller kommentar känns det igen meningsfullt.

Till awarden hör att man skall berätta sju hemligheter om sig själv. Jag vill istället berätta 7 värdefulla och viktiga saker för Er.

1. Jag är mor till tre döttrar.

2. Jag är Lyckligt gift med min man sedan snart 16 år.

3. Jag har fått uppleva hur mitt liv förändrats från slavisk jantelag till ett liv i frihet.

4. Jag håller på att lära mig att leva ärligt mot mitt rätta jag.

5. Med min blogg vill jag nå kvinnor som liksom jag brottas med tankar om att duga och vara tillräcklig.

6. Jag drömmer om en egen web-shop, en gårdsbutik och ett självförsörjande företag.

7. Jag älskar att läsa. För många år sedan ledsnades min man på att jag läste ut alla böcker så snabbt så han började köpa finska böcker till mig. Tyvärr läser jag nästan lika snabbt finska som svenska så hans plan gick i stöpet.


Awardet vill jag ge vidare till några bloggar jag tycker om.Egentligen ska man ge vidare till 15 st, men jag läser inte så många. Jag läser istället nästan dagligen de bloggar jag tycker om. Jag tycker om ärlighet. Därför nominerar jag följande bloggar: lundagard.fi , lopptorget.ratata.fi , komigenbloggen De har alla  redan blivit nominerad men får absolut min "röst" för "stiliga",ärliga och intressanta, trevliga, icke skrytsamma bloggar.

Tack och hoppas Ni som läser bloggen får uppleva det jag vill dela med Er. Att Ni är värdefulla och viktiga!

Miia

4 kommentarer:

  1. Va roligt Miia, Grattis!

    SvaraRadera
  2. Grattis till awarden Miia och jag TACKAR niger och bockar :-) för att du skickat den vidare till oss!
    Jag är tyvärr så lat att jag redan för länge sen gjorde ett beslut att inte skicka vidare de awarder jag får men blir naturligtvis väldigt glad över ha blivit vald! Tack igen och skön sportlovsvecka!

    SvaraRadera
  3. Wow, vad roligt att läsa dina avslöjanden. Och att läsa varför du nominerade mig. Tack!

    SvaraRadera