torsdag 24 februari 2011

Sommarkänsla!

Förra veckan fick jag ett trevligt mail.
Mailet gällde sommaren.

En trevlig förfrågan om jag är intresserad att ha mina smycken till försäljning på Café Bryggan i sommar!
Visst är jag det!

Öja, där Cafét ligger, är för mig starkt förknippat med sommar eftersom mormor och morfars sommarhus fanns där när jag var liten. Så för mig är Öja det samma som sommar.

Vi har besökt Café bryggan några gånger under de senaste somrarna för att äta en glass och dricka en kaffekopp. En kväll bjöds vi på trevlig underhållning med musik och sång. En sommarteater pjäs har vi sett och någon sommarGudstjänst har vi besökt och alla gånger har det varit trevligt och mycket folk.

Så att få sälja sina smycken på Café bryggan känns bra.

Nu bubblar det av inspiration! Och det känns inte alls länge till sommaren.
Igår när jag besökt bryggan såg det så här vitt och vackert ut, men om bara några månader ligger vattnet blått och lockande nedanför bryggan.

Härligt att få se framåt mot sommaren!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar