torsdag 3 februari 2011

Drömmar och uppmuntran!



I dag har jag drabbats av tvivel och missmod, intensiva stunder när jag känner mig löjlig och värdelös.

Jag skulle så gärna spränga gränser och nå högre och längre. Mina drömmar känns så stora idag och ouppnåbara.

Plötsligt just när mina trötta mamma nerver finns alldeles på ytan, mina drömmar känns onåbara och ännu ett vardagsärende måste uträttas,får jag uppmuntran från oväntat håll.

Tack snälla Du som uppmuntrade mig i dag!
Det kändes som om solen plötsligt torkade bort dimman som lagt sig över mina ögon och jag kunde se klart igen! 

Med den här texten vill jag sprida lite solsken och påminna Er om att Ni är värdefulla och inte alls löjliga.
Vilka drömmar Ni än bär på. Era drömmar kan vara just sådana drömmar som berör andra!
Fortsätt drömma och uppmuntra varandra!


Ni som är smyckestillverknings intresserade och undrar vilka kurser jag skall gå kan jag berätta att det blir : Berlock och hängen (silverlera) Kedjor (silver) Silverlera och silversmide och Emaljsmycken. :) Härlig vår att se framemot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar