onsdag 8 december 2010

Vinn ett Miia-smycke! Voita Miia-smycken korun!

Vinn ett Miia-smycke!


Eftersom helgens försäljning inte blir av p.g.a. sjukledighet ordnar jag i stället en liten utlottning av 3st Miia-smycken!


Vilket av smyckena skulle du helst vilja vinna och varför?


Motivera ditt svar och delta i utlottningen! Sänd ditt svar som en kommentar till detta blogg-inlägg.


Vinnaren kontaktas per e-post och får sitt smycke som paket på posten innan Jul!


Sänder Ditt bidrag senast Lördagen den 11.12.10 kl 16 så är Du med i utlottningen!

Voita Miia-smycken korun!

Koska viikonlopun myynti Pietarsaaressa peruuntui sairaslomani vuoksi järjestän pienet arpajaiset! Osallistu ja voita Miia-smycken korun, 3 korua arvotaan!


Minkä korun haluaisit voittaa ja miksi?


Motivoi vastauksesi ja osallistu arpajaiseen. Lähetä vastauksesi kommenttina tähän bloggi-tekstiin viimeistään Lauantaina 11.12.10. kl 16:00 ja olet mukana arvonnassa!


Voittajaan otetaan yhteyttä sähköpostitse ja voittaja saa korun paketissa postitse ennen juolua!










    1. Maria-madonna trä armband / Maria-madonna puuhelmi rannekoru.
    2. Långt halsband med rosmönster och sammetslena glaspärlor. / Pitkä kaulakoru ruusukuvio lasihelmistä ja sametin pehmeitä vaaleanpunaisia lasihelmiä.
    3. Maria-madonna kombinations-smycke i grått. Kan användas som armband eller halsband. / Maria -madonna harmaa yhdistelmäkoru. Korua voi käyttää rannekoruna tai kaulakoruna!
      LYCKA TILL! ONNEA!


    11 kommentarer:

    1. Hej Miia! :) Jag skulle vilja vinna Madonna-smycket. Jag bara älskar vitt o grått just nu :) Plus att det är underbart att kunna välja om man ska ha det som halsband eller armband, eftersom man ju inte alltid känner för just det ena. För att inte tala om hur bra det passar med Madonnan till jul :D

      SvaraRadera
    2. Hej Miia!
      Vilka underbara smycken du gör! Är inne och kikar då och då. Man blir glad av att se dina hantverk! :)
      Av dessa 3 "bidrag" gillar jag nr 2 allra mest. "Rosor och sammetslena glaspärlor" ger mig ascosiationer till de härliga, soliga vintereftermiddagar som vi fått njuta av nu...
      Hälsar Camilla Passell i Esse

      SvaraRadera
    3. Hej Miia!
      Jag har redan tidigare spanat in Maria- madonna armbandet i trä. Det är jättefint. Kan säkert användas både till vardag och fest. Hoppas du kryar på dej, vila nu ordentligt!
      Kram- Malin A

      SvaraRadera
    4. Hej Miia! Jag vill också väldigt gärna delta i din tävling. Jag gillar Maria-Madonna smycket, nr 3. Färgerna e vackra och madonnan e fin! Som motivering kan jag dra till med att jag skulle bära smycket ofta och överallt, tom i Kokkola och Purmo, och kan på så sätt berätta för alla att detta har Miia gjort, och vips har du en stor kundkrets!
      Krya på dej! Vi ses säkert i jul!
      H. Görans kusins fru Terése

      SvaraRadera
    5. Jag skulle gärna vilja vara med och tävla om armbandet i trä. Trä är ett så underbart material tycker jag. Mörkt levande och vackert. Jag äger inga träsmycken så jag skulle bli hedrad om ett Miia smycke fick bli mitt första. Julkramar till dig från Evelina på Blandblommorochrutor

      SvaraRadera
    6. Hepp Miia!! Jag bryter mot reglerna o diggar både 1 och 3 för Marias skull. Lätt att bara tänka på Jesus i juletid, men nu började jag fundera på Maria oxå. Att föda sitt första barn ensam i ett föus med bara en oerfaren Josef som hjälp, antar att hans enda erfarenhet av förlossningar var djurens, om en det. Sen var det ett otroligt kalika kring hennes son i många år och hon iakttog honom o bävade. Sen står hon under hans kors och ser sitt barn dö och känner hatet kring sig. Sen ska hon inse att han uppstått, att det hon hela tiden vetat, att han är Guds son, inte främst hennes, nu har fått sin konsekvens, han lever igen! Och sen är han igen borta. Och nu ska hon förstå att Han är Gud. Mitt hjärta ska klappa lite extra för henne denhär decembermånaden. Kram, Ulkku

      SvaraRadera
    7. Hej Miia! Vad synd att du inte kunde vara med på julmarknaden men kul med en tävling! Jag tycker bäst om nummer 2, den långa rosa, romantiska skönheten. Den gav mej sommarpirr i magen och skulle definitivt pigga upp decembermörkret. Kram. Kika

      SvaraRadera
    8. Hej!
      Nummer 2 skulle jag helst vilja vinna. "Rosmönster och sammetslena glaspärlor" får mig att tänka på rosornas doft en härlig varm sommarkväll. Nånting som jag längtar till just nu!
      /Helén

      SvaraRadera
    9. Hej!
      Jag deltar gärna i utlottningen! Svårt att välja bland dessa fina smycken, men nr3 känns nog mest som min. Bra idé också att kunna använda både som halsband och armband.
      Hoppas du tillfrisknat och ha en god väntan på julen!
      -Sara Sarin

      SvaraRadera
    10. Av dessa tre skulle jag välja 3an. Den är mest "jag" av dessa.. Alla är fina :) Maria-Madonnan ger ett sån't oförklarligt lugn runt sej.. Därför tycker jag om den!

      /Cati

      SvaraRadera
    11. Hej Miia! Jag skulle vilja vinna Maria Madonna armbandet i trä, för att jag skulle vilja ge det som en överraskningspresent till min vän som a) är en beundrare av dina Maria Madonna-smycken b) älskar brunt c) älskar trä som smyckesmaterial. Så det är ju som perfekt för henne!

      Annette S.

      SvaraRadera