torsdag 18 oktober 2012

Inte ett hårstrå



                                                                 Inte ett hårstrå
                                                                 kan falla
                                                                 gå förlorad för Dig

                                                                Att jag inte orkar
                                                                betyder ingenting
                                                                för Du bär
                                                                mig

                                                                Min fot
                                                                min hand
                                                                de mister greppet
                                                                men Din hand omsluter mig
                                                           
                                                                När jag inte orkar tro
                                                                Finns Du
                                                                                                       Miia  2012
                                                               


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar