fredag 23 november 2012

Konsten att våga att vara


                                               Tänk så svårt det skall vara att VARA.
                                               Jag lever i en process.
                                               Mina tankar pendlar från då-tid till fram-tid
                                               sveper över nu-tid.

                                               Jag har valt att våga, fast jag inte vågar.
                                               En ständig kamp med mig själv och omvärldens förväntan.
                                               Tvivel och hopp.

                                               Jag är rädd att inte våga hela vägen
                                               Men jag vill våga
                                             


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar