torsdag 2 december 2010

Omtanke och Julklappar



Nu inför Julen droppar det in små beställningar på hops-shop. Jag blir så nyfiken på dem som beställer mina smycken. Vem är de och vad fick dem att välja ett miia-smycke?

Jag försöker att lägga ner omtanke och kärlek på varje beställning som kommer. Därför skriver jag en etikett med smyckets namn och en liten hälsning och ett Tack till alla dem som beställer.

Just nu har de flesta som köpt via http://www.hops-shop.fi/ varit finskspråkiga och från södrafinland.

Jag tycker det är så intressant att följa med vart mina smycken tar vägen!

Jag hoppas att jag är på benen i helgen så att jag kan delta i Julhuset i Kronoby lördag-söndag. Jag har sett framemot julmarnaderna och Julförsäljningen men tyvärr har en långdragen förkylning satt käppar i hjulen hittills. Men om jag bara orkar så vill jag vara med, för att möta dem som gillar miia-smycken och som söker en lämplig Julklapp att ge bort.

Men julklapparna är ju inte allt, Julen är så mycket mera!
Omtanke och kärlek t.ex.....

Kram
Miia







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar