onsdag 8 september 2010

Bortgömda eller bortglömda!

Jag har fått en intressant förfrågan. Jag ska få berätta om att använda sina gåvor på en kvinnokväll. En "Njuta"-kväll. Visst låter det härligt!

En njuta kväll för kvinnor!

Jag är sekert inte ensam om att ibland / eller ofta känna sig sliten. Det är svårt att räcka till och svårt att hitta andningshål när man är kvinna och mitt i livet.

Just nu lever jag ett rikt liv fyllt med småbarn, skolbarn, jobb, firma, man, släkt, familj, vänner intressen...Pust! Det är så man baxnar när man ser listan över saker som pockar på uppmärksamhet i livet.

Men mitt liv har blir så mycket rikare när jag börjat använda de gåvor som getts mig.
Jag tror att alla fått gåvor att använd till glädje för sig själv och andra.

Nu ser jag framemot njuta-kvällen. Ber och hoppas det skall bli en rik kväll, där många får upptäcka sina gåvor, kanske bort glömda, eller bortgömda gåvor.

Och Ni alla kvinnor som läser bloggen, Ni har också gåvor! :) Hoppas Ni hittar era andningshål, Era talanger och Er gåva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar