söndag 5 september 2010

Höst skimmer!

Idag har jag suttit vid datorn en stor del av dagen.
Gårdagens foton har redigerats, några av mina nya smycken har kommit upp på www.hops-shop.fi men ännu är det många kvar.

Tar otroligt med tid att sitta och titta genom flera hundra foton, redigera och välja dom bästa.
Men jag är mycket nöjd. Det ger stor glädje att se hur smyckena träder fram.

Gårdagens solsken gav ett varmt och vackert skimmer. Jag njuter av att se på resultatet.
Jag hoppas att också du som tittar in på bloggen njuter av det du ser.

Armbandet på bilden kallar jag Blåbär. Vackra fasettslipade glaspärlor i lila och mörkblått varvat med smyckesdetaljer i metall och ett litet lås med fint "flätmönster".

Vilsamt för ögat!

2 kommentarer:

  1. Blåbärs armbandet var superduper fint!

    SvaraRadera
  2. Tack! Nyheter på armbands-sidan är fasettslipade glaspärlor med metall detaljer. Kommer nya bruna under veckan :)

    SvaraRadera