söndag 12 september 2010

Bekymmerlös... / Ilman huolia...

Oi jospa olisi ilman huolia!
Montako kertaa olenkin ajatellut kuinka ihanaa olisi elää ilman huolta. Lyhyitä hetkiä olen saanut kokea että minulla ei ole huolia. Voi jospa oppisin ottamaan päivä kerrallaan ja luottamaan että minua kannetaan.

Tällä hetkellä tuntuu että kaikki aikataulut menevät ristiin. Perheen, työn, firman kaikki pitäisi tapahtua nyt eikä sitten. Oi anna minulle lepopäivän! Anna minulle kyvyn ottaa lepopäivän ilman huolta, ilman aika tauluja, ilman huonoa omaatuntoa .


( koru kuvassa on lyhyt kaulakoru särölasihelmistä ja makeanvedenhelmistä ja siihen kuuluvat korvakorut.)

Tänk om man inte hade bekymmer!
Många gånger har jag tänkt att livet skulle vara så ljuvligt utan bekymmer. Korta stunder har jag upplevt att jag inte bekymrar mig för någonting.
Oj om jag kunde lära mig att ta en dag i taget och lita på att jag är buren.

Just nu känns det som om alla tidtabeller går i kors! Familjens, jobbets, firmans allt borde ske samtidigt, inte då utan just nu! Ge mig en vilodag! Ge mig förmåga att ta en vilodag utan bekymmer, utan tidtabeller, utan dåligt samvete.

( På bilden ett kort halsband i krakeleratglas och sötvattenspärlor med tillhörande örhängen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar