onsdag 1 september 2010

Trassligt värre!

Trassligt värre!



Vilken tur att jag kan få hjälp med sådant jag inte kan! Ville byta "banner" på Hops-shop för att få en mera Miia-smycken aktig känsla!


Själv lyckades jag förkrympa bannern till något mikroskopiskt mini plutt dutt. Fick vänligen bekänna mig besegrad av min data okunskap och kontakta Linda på Hops-shop. Vilken tur att man kan få hjälp!


Men ännu återstår det för mig att lista ut hur "ingången" till Hops-shop från denna sida ska få sin rätta banner.


Jag tror jag satsar på det jag kan.


Nya smycken väntar på fotografering :) !


Kurs på kommande och en mässa att besöka om om några veckor!
I övermorgon ska jag ta itu med lite kurs-planering. Just nu njuter jag av allt som ligger framför!
Kolla in nya "bannern" på http://www.hops-shop.fi/ -visst blev den snygg!


Så super nöjd!


( Bildens "trassel" är armband i olika gröna, bruna och blå kulörer, vissa hittas på Hops-shop)

1 kommentar: