söndag 19 september 2010

Ny inspiration!

Äntligen! Efter en längre tid med trötthet o mycket annat program, kunde jag sitta vid mitt smyckes-bord och skapa! Vilken njutning att se resultat av arbetet!

Tre långa hjärt-halsband, tre korta halsband, ett armband och en ring blev saldot! Härligt!
En helt ny modell på kort halsband, en ny färg på långa hjärt-halsband. Oj,oj vad inspirerande!

Nu väntar jag intensivt på hantverksmässan i Seinäjoki. Har tjuvkikat på pärlutbudet "min" leverantör har med på mässan.

Drömmer vidare om nya smycken nya möjligheter! men framför allt förbereder inför onsadagens kurs. Nya grå och transparantapärlor och metalldelar har jag beställt. Besökt den lokala hobby-affären för inköp av basmaterial som wiers och klämpärlor.

Konstarerar att vila från arbete kan vara en inspirationskälla men också uppmuntran från andra ger en ny kick och ny inspiration!

Hoppas Ni får Vila! Men också ny inspiration till det arbete Ni utför!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar