torsdag 12 augusti 2010

Balansgång! / Tasapainotteleminen!



Tror att många med mig känner att livet är en balansgång.
Just nu tar jag nya steg. Nytt arbete.
Nya utmaningar i det kreativa.
Nya situationer i familjens vardag.

Jag hoppas att jag lyckas balansera rätt
och komma ihåg vad som är viktigast i livet.



Uskon että moni kanssani ajattelee että elämä on tasapainottelemista.
Tällä hetkellä otan uusia askeleita. Uusi työ.
Uusia haasteita luomisessa.
Uusia tilanteita perheen arkipäivässä.

Toivottavasti pystyn pitämään oikean tasapainon
ja muistamaan mitä on tärkein elämässä.













2 kommentarer:

  1. Vilket fint foto, och en jätte söt ring!
    Vist är det viktigt att hitta balans i livet...
    Hoppas du har din!

    Må gott och balanserat
    kram Anna W

    SvaraRadera
  2. Tack! Som sagt, det är en balansgång! ibland lyckas jag bättre ibland sämre! men försöker påminna mig själv om vad som "påriktigt" är viktigt!
    Ang. ringen skall jag försöka få in lite nya produkter till Hops-shop under helgen. Då kommer ringen och en liknade pink upp som nya produkter :)
    Må väl! Miia

    SvaraRadera