onsdag 11 augusti 2010

Tankar dagen efter!

Gårkvällens smyckeskurs bjöd på många nya bekanta!Vilka trevliga damer jag fick möta!

Jag hoppas att kursen fick smitta deltagarna med en längtan efter att skapa och njuta av att se det arbete de utfört med sina händer.


Känns som ett privilegium att få träffa nya människor, dela med mig av mina tankar och lära ut lite pärlsmyckes arbete.

Också igår kväll hördes skratt och allvarligare tankar blandas med "pärl-planer", och klirr och rassel från pärlor.


Vilka trevliga pärlor jag fick träffa i går! Tack !

1 kommentar:

  1. Ja det verkar som du har haft en fantastisk kurs! Vist är det underbart att träffa nya härliga människor!
    Är övertygad om att flera av deltagarna nappade och fortsätter med kreativa handarbeten och fina smycken av pärlor!

    Ta hand om dig
    Kram Anna

    SvaraRadera