fredag 20 augusti 2010

Strålande!

Strålande skönhet!
Halsbandet av runda genomskinliga krackelerade glaspärlor är strålande vackert i sin enkelhet.
De runda glaspärlorna är som strålande daggdroppar.

Halsbandet påminner om daggen i höstmorgonsolens ljus. Nu på hösten när morgonluften är klar och sval och gräset fylls av dagg, strålar daggdropparna som utsrödda diamanter i gräset.
Vilken härlig syn för trötta morgonögon!

(halsbandet: Classic finns på www.hops-shop.fi med genomskinliga, ametist eller grå små mellanpärlor.)

2 kommentarer:

  1. Fantastiska smycken och vackra pärlor :)
    Du har verkligen producerat under veckan som gått...
    Själv har jag inte hunnit så mycket med att sy men snart är man inne i nya rutiner igen!

    Ha det gott
    Kram Anna W

    SvaraRadera
  2. Classic är från förra höstens foto-session med min bror som fotograf. Men classic finns på hops-shop just nu.
    Jag har inte hunnit med några nyheter denna vecka några beställningar har jag tillverkat och nu kliar det i fingrarna rejält för igår fick jag nya sötvattenspärlor i ny grå ton! underbart!
    Skapar glädje till dig Anna! och till Er alla andra som är inne och läser bloggen!

    SvaraRadera