måndag 23 augusti 2010

VÄLKOMMEN!


Varje dag är ca 10 -15 personer inne på min blogg och läser mina tankar. Ibland känns det hel tokigt att sitta vid min dator och berätta mina tankar för anonyma läsare. Men när någon känd eller okänd berättat att de läser min blogg känner jag stor glädje och ödmjukhet.

Jag hoppas att min blogg får beröra dig. Den är inte skriven i någon kronologisk ordning . Du kan klicka dig fram och tillbaka, läsa ett inlägg här, än där.

Du kan bara titta på bilderna, njuta och drömma ett slag. Eller läsa dagens blogg text. ibland seriös, ibland en vardagsskildring från mitt skapande.

Välkommen till min blogg, DU är välkommen!

Ni får gärna sända en kommentar, berätta Era tankar om texten eller bilderna. Jag hoppas Du tittar in igen anonym eller som vän! Välkommen!

1 kommentar: