onsdag 27 mars 2013

Tomma öron

         
                       

                                                             Jag viskar mina ord
                                                                     
                                                                      ingen hör

                                                          Jag skriker ut mina ord
                                                                     ingen hör

                                                                Min röst är av glas
                                                                          tunt
                                                                         skört
                                                                 transparant glas


                                                                     ingen hör

                                                        Mina ord är starka som dån
                                                                rungar och rullar
                                                               i de tomma öron
                                                                 som inget hör

                                                           Jag rasar och skriker
                                                                     hör mig
                                                             mina ord har kraft

                                                                                                            miia 2013

         
" Tack Herre att inga ord är för små för dig. Inget ord för tyst eller för svagt. Tack Herre att ditt Hjärta alltid vänder sig till den som ropar till dig. Tack att Du också hör mina arg och förtvivlade ord, mina raseri utbrott och mina arga tårar. "





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar