söndag 5 december 2010

Tacksam och förundrad!

Jag är alldeles förundrad och rörd och glad över all den positiva respons jag fått.

Den här helgen har jag varit på Julhuset i Kronoby tillsammans med ett tjogotal andra hantverkare. Det fanns dörrkransar, mattor, sockor, tomtar, hembakt, hemsydda dock kläder, keramik, tiffany, smycken och mycket mera!

Känner mig så förundrad över all den positiva respons Miia-smycken fått.
Känner mig glad och tacksam, omtumlad och lycklig!
Vilka gåvor jag får ta emot av Er!

Varje gång någon berättar att de följer med min blogg, läst på Facebook, eller kollat på min hemsida känner jag mig så berörd.

Tack alla Ni som berättade för mig vad Miia-smycken fått ge Er.
Det betyder så mycket!

Jag hoppas att Ni fortsätter läsa bloggen, kolla mina fotografier, men framförallt, hoppas jag att Ni får något av att läsa mina texter, se mina bilder.

Allt gott till Er och TACK!

Miia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar