lördag 10 augusti 2013

Andas stillhet


                                                      Jag har vandrat genom öken
                                             vänt mig om och sett, jag lämnar inga spår
                                                 vinden har svept sand över mina fotspår

                                                          Jag har försökt springa
                                                           sanden suger mig ner

                                                    Men när fötterna sätts fot för fot
                                                                  steg för steg
                                                        i takt med varje andetag

                                                             andas stillhet
                                                                 ge dig ro
                                                         kan du se att öken är
                                                          tid att andas stillhet
                                                                                               Miia 2013

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar