söndag 18 augusti 2013

Glädje pärlor

Hår-smycken till ett bröllop

Den senaste tiden har små beställningar droppat in. Det glädjer mig mycket. Det är så roligt att få tillverka smycken för ett specifikt tillfälle, till en speciell människa. Det är alltid spännande att se hur mottagaren reagerar när de får sitt smycke. En nyhet i sommar har varit att jag fått förtroendet att tillverka hår smycken till två bröllop. Jätte roligt och extra spännande!  Här ovan ser Ni små blommar att fästa i håret tillverkade till en brudgums syster.
De personliga beställningarna uppskattar jag. Att tillverka utan att veta vem man tillverkar för har också sin charm. T.ex. när smycket tillverkas för en mässa, marknad eller butik, då vet jag inte vem den slutliga smyckesbäraren blir. Då får fantasin flöda fritt och ingen har förväntningar eller önskningar på det smycke som tillverkas.
Men att få tillverka till någon specifik känns som ett hedersuppdrag.
Ifall du vill göra en beställning kan du kontakta mig via e-post eller på Facebook sidan: miia-smycken.

Just nu har jag börjat tillverkningen till Naisten viikonloppu i Lapua i Oktober. ( en kristen Kvinnoweekend i Lapu)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar