söndag 1 juli 2012

MIIA-SMYCKENS SOMMAR 2012

Äntligen sommar! Marknader och försäljningar brukar höra till, men i år blev planerna lite förändrade. Marknaderna är ännu lite osäkra men två fasta försäljnings punket finns:

 I sommar hittas Miia-smycken på Café Bryggan
Café bryggan finns vid stranden nedanför Långöskola i Öja, Karleby.

Cafét är litet och mysigt med många sittplatser ute på den härliga bryggan.


Det är inte bara Miia-smycken som hittas på Cafét. En fin akvarell utställning, produkter från Majahome och Mystorpet m.fl. finns också till försäljning.
Glass, Kaffe och salt tilltugg hittas också.


Nyheterna för i sommar: Ros-halsbanden och Lilla hjärta halsbanden finns till försäljning lika så "gamla godingar" som Maria- madonna kombinations smycken och ringar i olika färger.





Vy över bryggans vackra bodar



I Pettersson trädgårds presentbutik hittas också Miia-smycken! Också här finns det nyheter, men också modeller som tidigare somrar varit populära, bl.a. de korta halsbanden med ett större silverfolieglas hjärta.



Ringar för sommarens fester

Vilka marknader som blir aktuella för min del i sommar är oklart ännu. Både Essemarknaden och Krombidagen som jag brukar besöka blir inte av i år för min del.
Men om andan faller på kanske jag ställer mig på torget i Kokkola en onsdagskväll på kvållstorget, det har jag inte gjort på några år!

Miia-smycken shoppen skall få påfyllnad och glöm inte HOPS-SHOP där finns Miia-smycken året om!


  
              

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar