söndag 14 juli 2013

Botten av ljus


                                                     Mitt botten är ljus, det är inte mörker.
                                                                      Mitt liv är hopp  
                                            Mitt i ovisshet och osäkerhet finns ett botten av ljus  
                                                     En grund som jag inte visste fanns,
                                            innan allt bråte som lagts över botten skrapats bort.                                                                                                     Mitt botten är ljus inte mörker.   
                                                                                                              Miia 2013          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar