torsdag 25 april 2013

Inspirations kväll i Kronoby


                    I förrgår kväll hade jag förmånen att träffa de här damerna på en inspirations-kväll.
       Glada och ivriga damer som efter avslutad arbetsdag orkade skratta och låta kreativiteten flöda.

Först väljes materialet.


Alltid lika fängslande att se skapande processen.



Färger och former väljs med omsorg.


När skapandet väl kom igång blev det tyst kring bordet. En sorts stilla meditation för somliga. 
För andra var koncentrationen hög.


Varje smycke speglar sin skapare. 


Härliga alster från kvällen!

2 kommentarer:

  1. Tusen Tack Miia för kvällen. Jag är ännu barnsligt
    glad och skulle vilja somna med mitt armband i handen. Jag har burit den varja dag (alltså i två dagar :D)

    SvaraRadera
  2. jag kan gissa vilket av armbanden på bilden det är fråga om åsa...

    SvaraRadera