måndag 24 juni 2013

Vägen


                                                             Vägen som just syntes klart
                                                                     svänger plötsligt
                                                                      ut i det okända

                                                     Jag klamrar mig kvar vid Din hand
                                                           -Led mig, jag ser inte stigen
                                                                       För mig rätt

                                                               Ge mig ögon som ser
                                                                    öron som hör
                                                                         Din vilja

                                                                                                                  Miia 2013

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar