onsdag 3 november 2010

Guldkorn och nyfikenhet!


För tillfället är jag hemma och dras med en seg och långdragen förkylning.

Känns ganska långtråkigt att stanna hemma. För att inte helt tappa gnistan passar jag på att sätta in lite nya produkter på http://www.hops-shop.fi/. Känns alltid roligt att se de nya bilderna och en viss förväntan; kommer smycket att stanna länge i shoppen eller hittar den en bära snart?

Passar också på att ändra lite i bloggen.
Nu hittar du en lista på de sidor som är populärast just nu.

Tycker själv att det är roligt att veta vad Ni läser. Eller kommer de flesta till bloggen för att titta på de vackra bilderna?

För att få svar på mina frågor satte jag in en liten undersökning! Den hittar du här till höger! Svara på frågan, det kan du göra anonymt. Men jätte jätte gärna läser jag kommentarer och feedback till min blogg.

Nu skall vi baka bullar med mina kära små! Det blir ett guldkorn att minnas alla stressiga vardags dagar! Länge leve guldkornen inte de sega förkylningsdagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar