onsdag 3 augusti 2011

Lyckorus!

Prinsessa- halsband kommer till Miia-smycken.fi/shop snart!
Tankepaus kan behövas ibland!

Två veckors paus blev det,  men igår igen hämtade jag kameran och begav mig ut i naturen med kamera och smyckes-skrin i högsta hugg!

Solen sken men jag sökte mig till rönnens lummiga skugga och tallskogens tystnad.
I dag fortsatte jag fotograferingen här hemma.

Alldeles rusig av lycka tittade jag igenom fotografierna!
Endorfinerna jag fått känna av när jag fotade fortsatte rusa runt i mitt indre!

Glädje över det vackra och över att se det färdiga resultatet!
Vilken lycka att få känna att någonting lyckas!

Hoppas Ni fått varva ner i sommar. Kommit bort från stressen.
Ta djupas andetag och njuta av livet!

----------------------------------------------------------------------------------------
Miia-smycken shoppen har sommar REA just nu! Gå in och fynda!
Resultatet av fotograferingarna i går och i dag kommer Ni att få se här på bloggen och på shoppen lite framöver. I morgon blir det dock en liten tripp för att handla mera material, det har jag sett framemot läng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar