fredag 15 oktober 2010

Hemsida!

Jippii! Äntligen efter grubbel och bubbel har jag fått en egen HEMSIDA!!
Den är inte riktigt så snirglig och vacker och utförlig som jag tänkt mig, men den fyller de funktioner jag nu behöver.

Drömmen är en vacker sida med ett "blädderbart" album där Ni kan gå in och kolla på miia-smycken. Och jag har kommit till att miia-smycken skall göras på miia-vis inga andra vis så sidan blev en enkel modell som jag klarar av att manövrera.

Så småningom hoppas jag kunna ta nya steg. Men nu finns lite fakta, kontaktuppgifter, bildgalleri och en gästbok. Det finns också en genväg hit till bloggen för den som vill läsa mera om mina tankar och funderingar och en genväg till http://hops-shop.fi
så den köp sugna hittar mina produkter.

Välkommen in och kika! Skriv gärna en hälsning i gästboken!

Miia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar