söndag 23 januari 2011

Beställningar och besök!

I går fick jag besök av min namne ( någon som heter samma som jag)
Hon ringde på morgonen för att kolla om hon kunde sticka sig in på ett smyckesköp.
Tidigare i veckan hade vi pratats vid så jag var lite förvarnad.


Det är alltid trevligt att få besök.
Vi han lite småprata mellan smyckestittandet.
Vi pratade, hon provade, gjorde lite beställningar och köpte ett halsband som gåva till sin mamma. Beställningar och köp är alltid trevliga, men besök, det är ännu bättre.


Kvar stannade ett glatt hjärta hos mig. Funderingar kring det vi talat om och glädjen att snart igen få träffa min väninna, för beställningarna skall ju leveraras och då är det kanske min tur att göra ett besök!


På bilden Miias spets-smycke i transparanta glaspärlor och aqua-blå glaspärlor och ett vit-metall-look hjärta som jag snabbt ville göra klart till henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar