fredag 13 maj 2011

Sommar förberedelser!


I sommar kommer jag inte att hinna på lika många marknader som föregående somrar eftersom jag också har mitt egentliga jobb att utföra.

Men Miia-smycken kommer att finnas till försäljning  på Café Bryggan i Öja hela sommaren,Hantverks och konstförsäljningen på gamla meijeriet i Kronoby i Juni och juli.

Bennäs hantverksmarknaden och Gamla kalle sommartorg kommer jag också att delta i och förhoppningsvis också Esse marknaden.  Jag håller mig i hemknutarna.

Kanske Jakobstad också borde få lite Miia-smycken, men vi får se hur mycket jag hinner med i sommar.

Undervisning och pyssel på några barnläger och något litet kvälls uppdrag blir det också.

OCH FÖRSTÅSS måste jag hinna med ett eget smyckescafé tillfälle! Det längtar jag redan efter!

Nu väntar jag på två lite större pärlbeställningar som torde komma i början av nästa vecka. Då blir det sommar produktion så det ryker!

Några beställningar väntar att de skall bli klara.

Hoppas Ni upptäckt Miia-smycken shoppen! Där hittar Ni sommar festsmycken och gåvor!

Kanske vi träffas på någon sommarförsäljning, kom då gärna fram och prata med mig! Jag uppskattar mycket att få höra från Er som läser min blogg eller  är "fans" på Facebook eller som hittat mina smycken via butiken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar