söndag 25 mars 2012

Motorvägar och stigen hem!


                                                                    Jag valde fel.
                                                                   Jag vet det nu!

                                                        Allt är inte guld som glimmar.

                                                       Som tur är det inte kört för det!

                                                            Visst svider det ibland.
                                         men det betyder inte att jag inte lärt mig något

                                                                  En ny insikt

                                            Det finns en stig! Det är den jag ska gå!
                            Jag skall inte ta den snabba motorvägen med omkörningsfiler,
                                            utan den lilla stigen som leder Hem!

                                              Jag behöver lära mig lita på Kartläsaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar