lördag 19 mars 2011

MIIA-SMYCKEN SHOP!

Äntligen!
Nu har miia-smycken/shop officiellt öppnat!

Det har blivit många stunder framför datorn. Min kära syster har fungerat som mentor och hjärpt mig på distans med shoppens uppbyggnad. Det har varit både skratt och förtvivlan. Ganska nöjd blev jag. Men vissa saker får jag fila på. Nu lever jag i spänning! Hur kommer Miia-smycken att tas emot? Kommer de som gillar miia-smycken att hitta till shoppen? Det får tiden utvisa! Nu får jag glädjas över dethär steget! Tänk! En alldeles egen shop! :)

Vill tipsa Er om att under öppningshelgen har Miia-smycken ett erbjudande.
Alla köpare får ett par Classic-örhängen i present!

Du som vill får gärna tipsa vidare om Miia-smyckens shop!
Du hittar shoppen på adressen: http://miia-smycken.fi/shop 

1 kommentar:

  1. Hej Alla Miia-Smycken läsare!

    På komigenbloggen lottar vi ut ett fint armband från Miia-Smycken! Var med och tävla!

    ♡ Lina

    SvaraRadera