söndag 27 mars 2011

Förväntan!

Blomsterknopp halsband
Våren är på kommande.
För Miia-smyckens del betyder den kommande månaden att jag skall förbereda inför en kvinnohelg helgen 29.4-1.5. Med stor spännig och förväntan tänker jag på helgen. Det blir en utmaning.

För tre år sedan deltog jag själv för första gången i kvinnohelgen. Den kom att betyda mycket för mig och min utveckling till en  mera hel kvinna. Året efter fick miia-smycken sin start just på den weekenden.
Nu i år skall jag få delta och ha miia-smycken med till försäljning.

Inte hade jag det första året jag deltog kunnat tro att den helgen skulle förändra mig och mitt liv.
Inte kunde jag föreställa mig att jag efter två år skulle ha ett litet företag, inte kunde jag föreställa mig alla människomöten, smyckeskvällar eller ens tro att jag skulle ha en önskan att förändras.

Tills den våren hade min största rädsla varit att förändras.

I år ser jag framemot helgen.
Med spänning och medveten om att jag inte vet vad som händer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar